Gidon Kremer



Smile !

9 comentarii:

SOmeONE spunea...

Daca-i obligatoriu: :) ! Oarecum retro, dar :)

Administrator spunea...

Soriiiiiiin ! :)
Ce ma bucur ca esti aici ... Nu-ti poti inchipui. Imbratisare. :)
Mi-e dor de mor de gasca ce am fost. Toti ati zburat care incotro "intr-un ochi strain inchis c-o frunza de pelin". :(
Ce mai faci ? :)

Pfaaaaai, ce mare ai crescut !!! Ia sa ma uit la tine ! De-un veac nu ne-am mai vazut ! :)

Anonim spunea...

:)
Matale eşti oarecum nostalgică? Ia vezi că titlul de "cea mai tristă femeie din blogosferă" a fost deja revendicat, prin urmare nu mai trage nădejde, că n-ai şanse. Nu-l cedez nici de frică.
:)))))))))

Sorinul a crescut? :) Şi asta ar trebui să fie motiv de incântare?
(So', ce-ţi veni bre să creşti? Nu era mai bine să rămâi copil? E aşa frumos să fii liber şi fără griji! :) )

Administrator spunea...

Inteleg, dar poti sa-l cedezi din alte ... simtaminte. :P
Eu tot trag nadejde. E si asta o boala. Daca ii spui "optimism nefondat" te "returnez" juma' de an !!! :)))

Anonim spunea...

"alte...simţăminte"...care?

E prea târziu, Maria.
:)

Unknown spunea...

Poti sa mi-l cedezi din iubire nu din frica. :)
Prea tarziu ? Dar EU cu ce ti-am gresit ? :) :(

Anonim spunea...

Adică să te iubesc atât de puţin încât să-ţi cedez toată nefericirea mea??!! Proastă părere mai ai despre mine dacă-ţi imaginezi că aş face aşa ceva!
:)
E prea târziu pentru mine.
Pentru tine...doar tu ştii cum e.
Cu ce mi-ai greşit? Cu nimic. Dar nu văz legătura.

SOmeONE spunea...

:)
Imbratisare de la Maria!! Asta da eveniment. :)))
Ma grabesc sa contra-schimb!
Chiar asa, ce am mai crescut... Pe ce te bazezi? :))

Ma grabesc sa ma retrag, nu as vrea ca, cine stie, sa fiu solicitat in rolul lui Paris, desi protagonistele se pare ca isi contesta lucruri mai putin placute decat anticele zeite...
:)
Va doresc o seara... fericita! :)

Administrator spunea...

:)
Sorin. Imbratisare. :)
Sa contra-schimbi e permis. Sa contra-faci, nu. :)
Pe intuitie si mai ales pe ... asteptari ma bazam. :)

ok. Toata lumea se grabeste sa se retraga. :( Ma pot obisnui cu asta.
Multumim la fel. :)

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Camera speciala. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver