The minute waltz :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mariaaaaaaaaaaa (cum ar spune Paulie), bine te-am regasit!
Ti-ai amenajat casuta taaare frumos.
Imbratisare mare.
Pup si ghiont!
:)

Administrator spunea...

Ce dor mi-a foooost ! :)))
Numai eu stiu cat m-am tanguit pe aicea nostalgic. :)
Imbratisare mare leganata.
Ei, si eu imi iubesc casuta, multumesc. Ma gandeam sa o inchid in ultima vreme, dar nu m-am indurat.
Nu mi-o mai pus nimeni floricele in portita. :(
Asa ca ... bine ai revenit. :)

Anonim spunea...

:)
Si mie mi-a fost doooor!
Primesc cu drag imbratisarea. Da, e tare frumoasa, linistita si plina de bunatati.
Ma bucur ca nu ai inchis-o!
Vad ca Alessia si-a-nchis casuta, Iris si-a inchis si ea casuta...
Floricica la portita ta frumoasa ar trebui sa fie REGINA NOPTII!
:)
Pup cu drag.

Administrator spunea...

Alessia ? Nuuuuuu !
Pot sa zambesc larg ? :D Colgate. :)

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Camera speciala. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver